anstränger ögonen

Godmorgon, råkade vakna vid fem över halv åtta, så fick skrika på lillebror att han fick slänga på sig sina kläder så fixade jag mackor till honom som han får äta på vägen. Hoppas skitungen inte kom försent nu bara..

Jag har enormt ont i huvudet, så jag orkar inte sitta vid datan, för då anstränger jag mina ögon och det gör ännu ondare. Men jag ville i alla fall visa att jag fortfarande lever och sådär. Ska ta två tabletter och sedan lägga mig och kolla på Top model som pågår på trean nu. Hoppas ni får en underbar fredag, själv kommer jag ligga och sova det mesta av dagen. Hoppas värken går över snart. I morgon är det kräftor som gäller. I love kräftor! Men nu ska jag dra mig mot sängen, puss på er, se till att inte bli sjuka och missa skolan, ni vill väl inte sitta i en korvkiosk och grilla korv hela dagarna? Så jobba på, själv ska jag göra mitt bästa för att hamna på ett bra jobb. Okej, nu måste jag dra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0