bloggtorka

Sådär, har ändrat tysnitt i bloggen. Kände att jag ville ha något enkelt. Så det blev den klassiska verdana. Har för tillfället en stor jävla bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva om över huvudtaget. Är så dålig på att komma på sånt, så om någon har nått tips om vad jag ska börja skriva om så får ni gärna säga till. Allt kan insperera mig just nu.. nästan! Men i varje fall, får väl försöka klura lite själv också och vänta på era kommentarer. Tills dess ska jag försöka att varva ner på bloggandet lite. Känner att det blir så tråkigt utan någon mening med den. Så skriv vad du tycker jag ska skriva om. Hörs sen. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: åh tack så jätte jätte mycket! Allvarligt talat måste jag göra dig besviken och säga att jag faktiskt inte gör något med mitt hår. Borstar bara igenom det på morgonen innan jag drar till skolan, ha det bra :)!

2009-08-25 @ 19:19:40
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Liindaaah ♥ - LITE BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA ;)

fin blogg :)

2009-08-25 @ 20:36:35
URL: http://misspeerfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0