Duschen väntar.

Godmorgon på er! Vaknade av att Alice smsade mig vid 11.10. Hade gärna velat sova längre, men nej, inte denna gång inte. Alice har vart och gymmat, så nu är hon nog hemma och duschar och fixar sig, för vi ska träffas efter det. Jag ska strax också hoppa in i duschen. Vi får se vad vi hittar på, kanske åker iväg någonstans? Kanske stannar hemma hos någon? Kanske köper nått och sätter oss någonstans i det fina Stockholmsvädret vi har idag? Vi får se helt enkelt. I morgon är det söndag, och då ska jag sova länge! Vet inte vad jag hittar på då, men något blire väl. På måndag ska jag antagligen träffa Andreas. Vi kanske tar en fika i stan eller vandrar runt inne på söder, vem vet. Men nu har jag inte tid att sitta här och diskutera mer, nu väntar duschen. Hörs sen, puss på skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0