Fanny hatar & älskar!

Jag har så tråkigt att vi kör en hatar & älskar - lista. Kan inte komma på något annat.


 Utedass! Ett big no. Man mår illa bara man går in på ett dass. Och vem fan har lust att sitta och kissa/nummer två på ett dass där det kan flyga upp en himla fluga i arslet på en, eller en spindel eller nått. Usch, nej. Jag kommer aldrig att sätta mig på ett utedass! Då skiter jag hellre i skogen eller nått.

Killar som bara är ute efter sex! Det värsta som finns för oss tjejer att pojkvännen varenda dag ber om sex och aldrig annars bryr sig om en. Sånna som bara vill knulla för att liksom. Sånna killar ska inte ge sig in i ett förhållande, det är bara elakt. Vi tjejer vill känna oss älskade på andra sätt. Vi vill få gulliga sms att killen saknar oss och tänker på oss, vi vill bli omhållda och känna oss trygga. Vi vill inte ha en kille som bara tänker på sex. Det ända dom vill är att få ett knull, sen skiter dom fullständigt i oss. Fyfan för sånna killar.


Espersso House! Ohgud, där finns allt! Om du är frussen och kall och behöver en varm dryck så är det bara köpa något varmt som en Chailatte eller Varm choklad, eller så kan du en varm solig dag köpa dig en Frapino och njuta av sommaren och samtidigt njuta av en kall och beroendeframkallande frapino.

Film! Det är bland det bästa som finns verkligen. Är du uttråkad, jaa då är det bara sätta på en film, är du med din pojkvän och inte vet vad ni ska göra? Jamen sätt på en film och mys lite i soffan eller sängen, är du med en kompis och ni är trötta men ändå pigga men inte vet vad ni ska göra? Men vaffan, sätt på en film! Film funkar i alla lägen. Jag älskar att titta på film och skulle hellre välja att sitta hemma en kväll med pojkvännen och kolla på film än att gå på hemmafest och supa sig full och göra bort sig framför alla och sedan få utegångsförbud för att du kommit hem dyngrak. Film är verkligen det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vadå, det finns många tjejer som också bara vill ha sex. Det är inget fel med killar som vill det, felet du pratar om ligger i att de har ett förhållande med en person som inte vill samma sak.

Du kanske inte vill ha en kille som bara tänker på sex, men många andra vill.

Låt folk vilja ligga med varandra hur mycket de vill.

2009-08-14 @ 23:24:04
Postat av: Fanny

Jag säger inte att det är förbjudet att tänka mycket på sex, men om du inte läst hela inlägget så står det ''jag hatar''! Jag hatar killar som bara tänker på sex, sen vad andra tycker är deras problem. Så jag har inte sagt något från ALLA tjejer, utan enbart från mig själv.

2009-08-15 @ 00:05:17
URL: http://glossgirls.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Men du skrev "det värsta som finns för oss tjejer", vilket inte är ett dugg ur din egen synpunkt. Likadant med "vi tjejer vill ha". Då menar du att du kan tala för alla tjejer.

Och jag menar också att det är fel av dig att hata alla killar som beter sig så, för herregud du är ju inte perfekt själv och människor måste få vara olika.

Du säger också att dessa killar inte ska ge sig in i ett förhållande, att det rentav är elakt. Men alla har ju inte samma uppfattning om vad ett förhållande är och innebär. Om tjejen då, i scenariot du föreställer dig som givet, såras så beror det ju på att de ville få ut olika saker av relationen. Och man lär sig ju av misstag, så det är INGET FEL med det här scenariot.

Fanns det inte vissa snubbar som betedde sig som skit skulle vi inte uppskatta de goa mysiga killarna med sina gulliga sms.

Nej länge leve mångfalden, och skräm inte bort killarna. Hellre att de gör misstag i förhållanden och mognar än att de inte vågar någonting. Historien utvisar att hjärtesorg överlevs, men arten dör ut om männen inte vill befrukta oss.

2009-08-15 @ 13:28:51
Postat av: Fanny

Okej, jag ger mig. Det är sant att killarna måste få göra misstag och med det sen mogna till, det är helt rätt. Men jag själv tycker inte om när killar påstås älska en, och sedan bara är ute efter sex och strul, för sånt är elak. Men okej, jag ger mig, för det du skriver har något i sig, det är helt sant och det erkänner jag. Måste också erkänna att du skrev en riktigt bra text med ord jag knappt visste vad det var, haha. Nejmen sorry, jag ber om ursäkt. Tänkte mer logiskt att tjejer inte brukar vilja ha killar som bara är ute efter sex, men men. I framtiden vet jag att jag måste tänka på hur jag skriver saker. Tack i alla fall för din åsikt.

2009-08-15 @ 13:58:36
URL: http://glossgirls.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tack, skönt att du kan vara så insiktsfull.

Ja, lögner och falskspel är annan diskussion, i vilken jag helt och fullt håller med om att det är elakt. Men den får vi ta en annan gång, hehe.

2009-08-15 @ 15:01:57
Postat av: Fanny

Haha, jag är inte som Dessie och Paow vettu, ;)

2009-08-15 @ 15:42:17
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0