fotografering i morgon, suck.

Godmorgon på er. Alice gick nyss. Känner mig lite elak som inte följde med henne en bit som hon bad om, men jag är verkligen skit trött och min mage kurrar. Förlåt Alice :( Igår spelade vi tre olika buzz och tillslut blev det så långtråkigt att jag blev sur när jag förlorar. Det händer aldrig annars, hehe (a) Vi satte tillslut på en film och somnade sakta med säkert. Eller.. Alice somnade efter tjugo minuter när filmen startat, den jäveln. Hon somnar jämt så tidigt. Aja, vaknade av alarmet i morse. Hade nämligen ställt det på klockan nio eftersom Alice behövde vara hemma tidigt för att städa det sista innan deras visning. Idag MÅSTE jag hem till mamma och kolla vad fan jag ska ha på mig i morgon. Vi har nämligen fotografering i morgon klockan tio. Och jag kommer som vanligt se ut som ett jävla freak. Men i alla fall, får se vad det blir för val. Funderar på att sminka mig som jag gjorde igår. Tyckte det var rätt fint om jag ska vara ärlig.

By the way, varför fungerar inte det att titta på videoinläggen i min blogg för? Det står ett jävla kryss i hörnet eller är det bara hos mig det blir så? Alice och jag gjorde ju ett videoinlägg igår kväll och vore kul om man faktist kunde se det, haha.

Men nu ska jag kila, ha det så bra idag, så hörs vi senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0