Grymt sugen på té!

Sitter här, vaken och grymt sugen på té! Ska gå och göra mig lite té, och sen ska jag krypa ner och fortsätta läsa boken om Marilyn Manson. Maria och Kenneth har vart hos oss ikväll och käkat och spelat typ ''parspel''. Det är så jävla roligt, för på ett dom körde fick jag vara med på. Det behövde man inte vara par på. Det var typ att någon tillexempel frågar en fråga till mig, och ger mig 5 st olika alternativ att välja mellan. Då ska alla andra skriva på sitt egna block vad dom tror att jag kommer välja. Sen sist säger jag vad jag har valt efter dom har gett sina svar och så får dom som hade rätt ett poäng. Och vissa frågor fick vi ju ta bort när dom kom till mig. Det var en fråga jag fick som löd ''Vad är din inställning till Narkotika?''. Det kanske inte passar till mig precis. Och sen kom det snusk frågor, och det tyckte Lelle vi skulle välja bort på mig, haha! Strax efter tolv kom Elin hem till oss, hennes pojkvän hade somnat och gick inte att väcka, så hon tröttnade och gick till oss istället. Nu har dom precis gått och jag ska springa ut och sätta på vatten. Men vi hörs när jag vaknar. Vi ska antagligen hjälpa Natalie med hennes nya första egna lägenhet. Precis flyttat hemifrån, haha. Så vi ska hjälpa till att måla och sånt därah. Jag kommer nog mest kolla på och läsa min bok. Eller så hittar jag på nått annat i morgon. Får se hur jag gör. Nu ska jag gå i alla fall. Hörs senare. Puss på skinkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0