Hatar busringare

Godmorgon på er!

Eller är det ens någon som är vaken? Själv fick jag ställa klockan för att man ska in till Kungsträdgården. Annars vaknar jag vid tolv-ett och har då sovit bort hela dagen. Jag är nämligen en riktig sju-sovare. Alice håller på fixa sig, så jag ska väl också börja tror jag :)

ÅÅH! Det var någon som nyss ''busringde'' till mig. Så jävla omoget att inte säga nått och sedan lägga på. Varför lyckas alla hela tiden få tag på mitt nummer och som sedan ringer mig flera gånger om dagen. Tänker fan sluta svara på dolt nummer. Men problemet är att Alice hemnummer är dolt, så när hon ringer står det också dolt. Men vaffan, aja, får försöka lösa mig ur situationen. Nu ska jag kila. Puss på er så får ni bilder och skit sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0