hemma kväll= popcorn & film

Hej på er! Jag har en god nyhet, mår faktist bättre. Huvudet gör inte lika ont och jag känner mig piggare. Fast det kanske beror på att jag sovit hela dagen, hehe. Tabletterna har hjälpt för en gångs skull och jag känner att jag orkar vara uppe lite idag. Det är ju trots allt fredag. Hade tänkt läsa lite i biologiboken, men sen kom jag på mig själv. För jag har bestämt att måndag-torsdag är det pluggdagar hemma, sen under helgen, då är det att ta det lungt och känna att man verkligen har helg. För annars kommer jag kollapsa inom snar framtid. Det är aldrig bra att stressa, och speciellt inte nu i åttan när det gäller betygen, för man måste känna att man kan få ha helg utan att det ligger arbete som inte är färdigt. Nej, sånt gör man på vardagarna. Men nu tänker jag inte snacka mer om skolan.

Jag har ganska tråkigt, och kan ändå inte dra ut eftersom tabletterna gör mig trött och om jag inte tar det lungt så kan jag svimma, och det vill vi inte. Så idag är det hemmadag med popcorn och film. Tänkte göra en liten lista till er som kanske har tänkt se film idag men som inte vet vad ni ska se. Tänkte börja fundera redan nu, så listan om dom topp 5 bästa filmtipsen enligt mig kommer om ungefär en halvtimme. See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0