Home sweet home!

Hejsan! Är äntligen hemma från Finland. Orkar inte blogga så mycket nu, så bilder och allt kommer antingen ikväll eller i morgon. Tyvärr blev det inte bilder från hela veckan i Finland, för min kamera stannade hemma med tanke på att jag inte hittat laddaren, så därför fick min mobil bli offer för bilder denna gång, och den dog efter ett par dagar. Och i stugan vi bodde i hade inte tillräckligt med mycke ström för att kunna ladda telefoner, så har vart utan allt elektroniskt som går under tiden i Finland. Vi har i alla fall haft riktigt trevligt och mysigt. Men som sagt, bilder och sånt kommer antingen ikväll eller i morgon. Puss på er, nu väntar ett gäng Paradise Hotell avsnitt på datan eftersom jag missat en massa.

Bild som Ronja tog på mig när vi firade farmors födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0