HSM2?

Hej på er. Av någon anledning satte jag på High School Musical 2. Fråga mig inte varför, det bara blev så eftersom jag inte kunde bestämma mig om vad jag skulle sätta på. Idag fick vi läsläxa tills fredag, så jag tänkte läsa lite sen. Kan ju vara bra att börja med att göra det som ska göras. Juste, sen fick vi också so läxa till tre veckor framåt. Dom har vi börjat på på lektionen, så det är ingen brådska. Hoppas att Alice kommer till skolan i morgon, det är tomt utan henne faktist. Men nu tänkte jag fortsätta kolla på filmen och sedan lägga mig och läsa och sedan få mig lite sömn. Ska upp i skaplig tid i morgon eftersom jag börjar 08.10. Puss på er.
 
Tyvärr, men jag har bildbrist. Ska skaffa mig en ny laddare och börja använda min digitalkamera igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0