huvudväääääärk!

Hej alla söta. Kom hem för ett bra tag sen. Fick gå hem efter no lektion eftersom jag fick huvudvärk. Och jag hade varken migrän tabletter eller migrän nässprayen med mig, mamma är och hämtar ut den nu åt mig. Behöver ha med mig den till skolan ifall att det händer under skoltid. Annars har dagen vart okej, förutom att stackars Alice fick gå hem på grund av en orsak. I morgon blir det skola i alla fall för min del. Alice skulle känna efter ikväll ifall hon kan gå i morgon. Ska bara ligga under täcket hela dagen idag och kvällen och kolla på film och tv. Vädret har ju vart piss och man blir trött av att det spöregnar konstant här i Stockholm. Nu tittar solen fram, men det lär väl inte hålla så länge. Nu ska jag sätta på Two and a halv men och dricka massa juice. Puss på er, så hörs vi senare.



Första bilden, Elin, Ronja, Jag, Martin, Eric & David uppe i hörnet.
Andra bilden, Eric, Martin, David, Jag, Ronja & Felicia.

Jäklar vad små vi var. En del av oss kusiner är det dåra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0