Inget rinnande vatten ?!

Sitter och kollar på en film där min låtsas pappa är med. Han spelade ju teater som liten på Riksteatern, och då gjorde dom en Karlsson på taket med Peter Harryson, och då spelar Lelle Krister. Ni vet ''Krister & Gunilla'' ? Han är så gullig, fixar sitt hår hela tiden. Så otroligt gullig, hihi (a)

I morgon ska jag upp i god tid. Ska först käka frukost, och sedan få tillbaka mina pengar från Lelle som han lånade idag, och sedan ta bussen till mamma och duscha och fixa mig. För sen vid halv två ska jag med Alice och kolla på när hon gymmar. Hoppas jag får hänga med in i alla fall, haha. Sen vid fyra tiden ska vi åka in till Kungsträdgården och träffa Andreas. Sen på kvällen så måste jag packa, för på tisdag morgon ska jag möta Jennifer och följa med henne till hennes mammas syster eller något sånt, och sedan ska vi till Gnesta. Och på Onsdag åker vi till Åland i sex dagar. Det värsta är bara att det inte finns rinnande vatten där vi kommer bo. Och det innebär ingen riktig toalett och ingen DUSCH! Hur faaaaaan ska jag klara mig? Fyfan om vi kommer få stå och typ hälla sjövatten från en vattenkanna när vi har schampoo i håret och sånt. Får väl försöka stå ut i alla fall. Ska i alla fall försöka hitta ett ställe jag kan gå till ensam. Typ att fotografera, smsa, snacka i luren och det bästa jag vet, sjunga! Men nu ska jag kila, ha det så bra så hörs vi när jag vaknar i morgon. Tjaråh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0