Jag vill också veta?

Godmorgon på er!
Solen skiner, så det är ju positivt. Pappa ringde mig för en lite stund sen, och sa att jag inte skulle ta med mig allt för mycket kläder, hehe. Jag kan ju aldrig bestämma mig, så jag brukar packa ner allt, så har jag att välja på, men nej, inte denna gång. Det kommer ta år och dar för mig att packa, för jag kommer hitta mer och mer kläder jag vill ha med mig. Men nu får jag också tänka på att vi kommer bo på landet, haha. Aja, får se hur det går. Sen frågade pappa mig om jag visste vad vi skulle göra på fredag, då sa jag nej. Och då säger han att det får bli en överraskning? Nej, jag vill inte ha en överraskning, jag vill veta nu, pappa! Buhu, alla vet utom jag. Men nu tänkte jag i alla fall gå och käka frulle, men först ska jag ringa Alice och se om hon är vaken. Tjaråh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0