Läxor redan!?

Japp, ni läste så jävla rätt. Vi har redan fått tre-fyra läxor. Ena läxan ska vara klar tills i morgon. Vi fick den liksom idag? Vi ska läsa tre sidor i Biologi boken och kunna typ allt tills i morgon. Det är inget vi ska lämna in, utan mer att vi får göra som ett muntligt test tillsammans på lektionen. Sen har vi läsläxa och starka meningar tills onsdag nästa vecka. Och på fredag ska vi vara klara med frågorna 1-4 i so:n. Vi har också en matte läxa tills nästa vecka om jag inte minns helt fel? Är det någon annan här i världen som ger sina elever bombat med läxor första veckan? Det är ju förfan elakt. Aja, vad ska man göra, det är väl bara köra på. I morgon kanske Alice kommer, jag hoppas verkligen det! Saknar att vara med henne faktist. Alla galna saker vi alltid lyckas göra. Alla tappra försök att få komma med i tjejgruppen genom att gå till kuratorn och prata om något allvarligt. Alla gånger vi lyckas förstöra något och säger ''Ojsan'' och sedan går därifrån som om ingenting har hänt. Men det är liksom vi. Det kommer alltid vara Fanny <3 Alice. Så hoppas min tokfia kommer i morgon. Nu ska jag lägga mig och läsa mina fucking läxor och göra mig lite kaffe så jag håller mig vaken tills jag är klar med läxorna. Ska nog läsa läsläxan också, haha. Godnatt på er säger jag nu, eftersom det inte kommer bli mer data för mig ikväll. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0