madde, ta med gitarr!

Godmorgon Godmorgon!

Vaknade för en stund sen av väckarklockan. Alice somnade vid strax efter tre medans jag hade jätte svårt att somna och somnade vid kvart över 5 ungefär. Är ganska pigg ändå faktist. Idag är det först att träffa Dennis som gäller. Han kommer till Sthlm idag och ville säga hej och så, så vi ska träffa han senare. Sen måste vi hem och handla och lite sånt där. Ska ju grilla ikväll med lite folk. Vet dock inte hur många vi blir, men det blir mysigt vilket som. Ska nog be Madde ta med sig sin gitarr. Ska hem till Alice om en stund och låna ett skärp och så ska hon fixa sig. Men nu ska jag kolla runt lite, och sen måste jag börja göra mig klar härah. Vi hörs senare ikväll. Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ahajag förstår :(

Hon verkade liksom som världens snällaste när man läser om henne, detta ärförfan svingigt de dom gjorde. Hoppas dom får staff :/

2009-08-14 @ 13:34:28
URL: http://youlovethem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså :o åh vad hemskt.

Fattar inte hur dom kunde göra något så hemskt :o

2009-08-14 @ 14:47:59
URL: http://youlovethem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0