något enkelt i morgon

Tjena mellan bena! Sitter här med nymålade naglar. Veckans färg blev rosa. Eftersom jag ska ha Alice's rosa skärp i morgon till fotningen. Så då tänkte jag att rosa naglar passar bra. I morgon kör jag på något enkelt, jeanstights & ett svart linne + assecoarer som skärp, örhängen och armband.

Dennis håller just nu på att göra en blogg här på blogg.se, så jag ska hjälpa honom att lägga in allt. Han har en färdig header och så, så får väl se hur det blir i slutändan. Min kära kusin får självklart en länkning sen när design och allt är klart. Nu ska jag läsa våran läxa och skriva om två meningar och sedan fixa det sista till morgondagen. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0