ont i magen..

Godmorgon, idag är det dags för skola. Känner mig inte alls taggad för det. Har ont i magen och vill helst lägga mig ner och sova resten av dagen, men nej, det går inte. Måste till skolan och göra mitt. Får väl se om magonten gör ont i skolan också, då tänker jag be Rebecka om att få gå hem och vila och komma tillbaka nästa dag, för jag har inte tid att ligga och vara sjuk hela dagarna nu i början av terminen, måste ju hänga med i allting.

Hoppas verkligen att Alice kommer idag, hon sa det igår, men man vet ju aldrig eftersom hon sa att hon skulle komma igår också, men vi får väl se hur det blir med den saken. Har precis duschat och ska strax sminka mig. Min frukost blir väl något enkelt, ingen aning om det ännu, ska väl försöka få tag i Alice och se hur det blir med dagen, men vi hörs sen när jag kommer hem från skolan. Idag ska jag nämligen bara hem och lägga mig i sängen och kolla på film. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0