passar på

Godmorgon på er, ska tänkte bara visa att jag inte sover fortfarande och att jag snart ska kila över till min mamma. Har nämligen inga jävla saker hos Lelle, och jag vill byta kläder och sånt. Idag blir det antagligen Thevoice i Kungsan, men vet inte helt klart än. Dennis ska dit, så jag ska i vilket fall som helst åka dit och hälsa på han. Det är ju inte ofta man träffar sin knäppe kusin från Västerås, så man får passa på när han är i Stockholm, haha! Men nu ska jag käka frukost och sedan dra hem till mamma. I morgon blire att gå upp i skaplig tid också, för jag ska kolla på Emelies match och sedan sleepa hos henne, så vi hörs sen. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0