Rensa

Har precis kollat färdigt på Paradise Hotel nu. Ska kila upp och fixa och trixa lite i min garderob nu tänkte jag. Jag kommer slänga en hel del. Jag använder typ hälften av alla kläder jag har där inne. Så vi hörs senare. Haha, jag håller på få fler att komma på fredag. Carl kanske kommer. Han skulle höra av sig i morgon när han vet. Sen har jag fått Tim att komma. Antagligen tar han med sig Nino som jag bad han göra. Men jag sa att han skulle slänga iväg ett sms till Madde sen och snacka med henne. Hoppas dom kommer, så det blir lite fler från kollot. Kommer bli skit mysigt faktist. Vet inte vad jag och Alice ska käka än, det får vi se. Men nu ska jag kila, harebra! Puss

Kommentarer
Postat av: alice

GE MIG KLÄÄÄDERNA :D

2009-08-12 @ 19:06:16
URL: http://aliceeli.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha, promes du kommer inte vilja ha nått utav det. Men det är bara kolla i morgon eller nått, haha!

2009-08-12 @ 21:02:21
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0