rolig kväll

Hej på er! Klockan är snart tolv och jag kom precis hem från en mycket rolig kväll. Vi grillade som sagt i Slussen med massa folk, men det blev långtråkigt, så jag och Alice stack till Kungsträdgården och träffade Sebbe. Herregud vad han hade förändrats. Mycket mognare och såg betydligt mycket bättre ut. Trodde han först skulle vara skit dryg mot mig med tanke på omständigheterna. Men han var snäll och trevlig mot mig, och det var ju bra, haha! Vi vandrade omkring i stan och hamnade tillslut i Karlaplan i ett kolsvart Stockholm. Det var verkligen skit mörkt ute. Så vi satte oss vid en fontän och dopade fötterna och helt plötsligt kommer en aspackad gubbe och tänker bada i den där fontänen, så han gav mig sin kamera och så fick jag ta kort på honom, hahaha! Stört skön, men samtidigt väldigt äcklig, för han ville att Alice skulle bada med honom och grejjer, men vi sa tillslut att vi skulle vidare till Donken, eftersom Sebbe var hungrig. Och på donken träffade vi två män som satt vid bordet brevid, så vi började snacka med dom om bloggar och kändisar och vad dom jobbade med. Ena va tandläkare, och andra utbildade sig till Civil ingengör (?) Vet inte riktigt hur det stavas, men ni förstår säkert. Så vi satt där och gav våran bloggadress och bad dom kolla in våra bloggar, så hoppas att dom gör det nu! Dom var hur snälla som helst, och ena killen påminde en kille i KS apa mega mycket! Helt sjukt hur lika dom var både utseende mässigt och till sättet. Vi satt och snacka väldigt länge, och tillslut fick jag be Alice att vi skulle gå eftersom jag var skit trött och mådde lite illa, sen var jag ganska garanterad om att Lelle ville ha hem mig. Så vi följde med Sebbe till Djurgår'n där han sedan fick gå själv, och så tog vi bussen till T-centralen och tuben där ifrån hem. Riktigt skönt att vara hemma i värmen och i sin egen säng. Fyfan vad skönt det ska bli att sova. Bilder från idag får ni i morgon, har inte ladda-över saken här hos Lelle, så kilar över till Mami i morgon, men nu ska jag krypa ner i sängen. Sov så gott sweeties, så hörs vi i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0