släktträff

Hej på er. Kom hem för någon timma sen. Fick åka tillbaka hem själv. Frida & Martin fick skjuts (IGEN!) Kändes som att resan tog en evighet. Satt och halvsov och lyssnade på musik. Var så borta att jag glömde gå av i Älvsjö, så fick kliva av i T-centralen och ta tuben där ifrån istället, haha! Tänkte berätta lite om släktträffen.

Allt började vid två tiden då alla kom. Fick springa runt och krama alla och säga hej. Jag och Jennifer tröttnade och tog cyklarna och cyklade lite. Och jag lärde mig att cykla utan händer. Känner skit stolt faktist. Sen blev det dags för fika. Vi åt och drack massa gott och satt och snackade en bra stund. Mot eftermiddagen blev det tajm för käk, så alla plockade fram mat och dricka. Vi åt tacopaj och sedan hade vi med oss kräftor. Jag åt en pajbit, sallad och ungefär 10 kräftor. Var mätt och belåten sedan. Mot kvällen körde vi alla ungdomar och barn någon sorts lek med en boll. Killarna mot tjejerna. Och när jag hade bollen skulle jag kasta den vidare mot Emma, så fäller David mig så jag stutsar på mage med bollen i famnen mot marken. Jag tappade luften och försökte skratta, men det kom inget jävla ljud ur käften på mig. Sen försökte jag visa med handen att jag inte kunde andas, så jag la mig ner och kände mig skit yr, och sedan satte jag mig bara upp och rå garvade. Och Frida & Sara sitter där och garvar ihäl sig och säger ''HAHAH, du skulle sett din min när du kollade upp, Fanny!!'' Och jag bara satt och garvade. Gjorde verkligen inte ont, men fick ingen luft och rå garvade som fan. Ah, det var kul de. Sen fortsatte vi och mot kvällen sjöng vi singstar på deras altan och dansade till massa musik. Ah, det var riktigt mysigt. Mot kvällen gick allt lite överstyr. En person i våran släkt blev ganska lagom rund om fötterna och ramlade ner i badkaret och kunde inte gå själv. Synd att sånt ska hända. Men men, sånt händer. Ingen kom till skada och allt gick bra tillslut. Tog inte speciellt mycket bilder. Hade ingen lust och speciellt inte med sån dålig mobilkamera man har. Men fick några och tänkte dela med mig av dom.

Osminkade Fanny i fredags när vi ordnade inför lördagen.

Jennifer on the gunga!

Bjuder på den bilden, haha.

Kräftor, åh det är så gooott!

Frida och Jennifer dansar med småbarnen på axlarna!

Sen kom Fridas favorit låt som hon dansade järnet till!

Resan hem var trååååååkig! :(

I morgon är det paddling med skolan,
så får väl se om Alice och jag plumsar i sjön, haha!
Men nu ska jag kila. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0