Sover hos Alleballe

Tjenamors! Är hos Lelle en snabbis och hämtar lite grejjer, för ikväll måste jag verkligen packa eftersom jag åker till pappa i morgon. Det blev ingen Andreas idag därför att han skulle träffa några och vi skulle till Skarpnäck och sånt, så vi tar det i morgon istället. Vi ska träffas tidigt, haha. Innan tolv, så jag får nog somna i skaplig tid idag. Sover hos alleballe inatt, eftersom hon ska med i morgon och möta Andreas. Vi ska mötas i centrum innan nio, så vi hinner köpa lite gotti till kvällen. Men nu ska jag samla ihop mina grejjer och pallra mig hem till min mutter! So long sweeties!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem röker?

2009-08-04 @ 12:35:05
Postat av: Fanny

Bilden ska bara föreställa en cigarett, inte om någon röker. Så det säger jag inte tyvärr.

2009-08-04 @ 13:49:08
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0