super kväll!

Hej allihopa, kom hem för en liten stund sen. Hade verkligen skit roligt på The voice. Åkte in till stan vid 6 tiden och mötte upp Elin, Inez, Madelene, Amanda och Amanda 2. Vi käkade en snabbis på donken, och stack sedan till Kungsträdgården. Jävlar vad folk säger jag bara! I alla fall, vi stod och köade till kissbåsen i ungefär en kvart och mötte sedan Dennis och sa hej och sådär. Sen stack han till sina polare. Jag och Elin stack in i publikhavet och dansade och sjöng med, skit nice! Efter en stund tappade jag bort Elin, men efter en stund hittade jag Madelene och Amanda. Jag och Madde stack iväg för att träffa Tim och Nino och var sedan med dom resten av kvällen. Vi ställde oss vid ett tält och dansade, mest Tim! Haha, så jävla rolig han är, står och dansar framför alla. Kul att han vågar bjuda på sig själv. Sånna människor tycker jag mycket om, som vågar bjuda på sig själva. I varje fall, det började regna och vi sprang runt lite där. Fick hålla min kära Tim i handen för att inte tappa bort dom andra. Så liten som jag är, hehe! Tim är typ skit lång, och Nino och Madde med. Kände mig lite kort där, men skit samma! Vi köpte cola, och dansade ännu mer, sen följde dom med mig till tuben vid halv elva, eftersom jag tycker det är lite små läskigt att gå själv när det är mörkt och alla Sveriges ungdommar är inne i stan. Så dom följde med mig till tuben, så snälla och söta som dom är! Och påväg dit mötte vi Simon, så han hängde på och så skulle dom dra vidare på en fest. Vill i alla fall säga tack till Elin, Madelene, Tim och Nino som gjort min kväll till en riktig super kväll, älskar er! Men nu tänkte jag slänga in dom få bilder jag tagit och sedan sova, ska upp tidigt i morgon. Puss och kram, love you all.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv för en skön kväll bunny! det var roligt att träffa dig. Två dagar i rad är inte dåligt ;) Puss på dig

2009-08-16 @ 00:25:53
URL: http://lekmedlivet.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha ja det är sant. Hahah ja den var svår att missa :P

love you too

2009-08-16 @ 10:40:31
URL: http://lekmedlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0