the breakfast club

Hej på er. Har precis kollat på The breakfast club och jag tycker att ni som inte sett den absolut ska titta på den. Så otroligt bra. Jag tänkte faktist gå och lägga mig nu. Ska upp tidigt och är faktist bokstavligt t r ö t t. I morgon efter skolan ska jag hem och packa och sedan dra till farmor och farfar. För i morgon är det tajm för familjen Lindberg att fixa inför släktträffen, så jag kommer hem på söndag. Vi hörs en snabbis efter skolan i morgon och då tänkte jag komma med lite filmtips till er som hade tänkt er lite film i helgen eller nått. Ah, jag är inte någon blondinbella som skriver Sveriges bästa blogg och får flera hundra kommentarer för varje inlägg, men skriva är något jag brinner för och för att vara lite extra snäll så tänkte jag hitta på lite grejjer som jag tänker göra varje vecka. Hade tänkt börja med veckans bloggare nästa vecka. Så håll utkik. Men nu väntar sängen på mig, puss på er så hörs vi i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0