the final destination 3



Hej på er. Har legat och kollat på film och var nyss hemma hos mamma och hämtade mina tabletter. Har fortfarande äckligaste huvudvärken, så vet inte hur det blir med morgondagen. Känner mig varken pigg eller något. Strosar runt i lägenheten med morgonrock och tofflor. Det är verkligen hur skönt som helst. I helgen kommer det inte hända så mycket. Skulle igentligen på fotboll på lördag, men det blir tydligen inte av eftersom Frida är sjuk. På lördag blir det kräftor här hemma, mums på det! Hoppas jag inte har ont i huvudet hela helgen bara. Nu tänkte jag sätta på The final destination 3 och försöka sova lite med en sjal hårt knuten runt huvudet för att dämpa värken. Puss på er, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0