till dig

Alice steen pettersson. En brud som är vid min sida i vått och torrt. Vi har känt varandra i 4 år nu, och dom åren har vart dom bästa. Kommer aldrig glömma alla dagar vi tänkt ''äsch, det är måndag, vi skiter i idrotten'', alla dom gångerna vi kom tillbaka till skolan och såg våran lärares besvikna blick till oss. Men hon har alltid förstått oss, aldrig blivit arg utan pratat och sagt att det verkligen inte är bra att vi gör som vi gör. Vi har alltid sett upp till henne, men nu när vi slutat i ks är allt så annorlunda. Vi går till skolan varje dag och gör skiten vi ska göra. Inga glada miner längre. I ks var vi alltid glada, vi såg fram emot att gå till skolan och träffa alla människor igen. Alla var så jävla underbara, alla var som en stor fet familj. Men Alice, vi måste hålla ihop. För utan dig kommer jag kollapsa. Jag fungerar ärligt talat inte utan dig. Jag har ganska många kompisar, men det är få jag har mig nära. Du är en utav dom som jag prioriterar först och alltid ställer upp för. Vi har så jävla många minnen tillsammans så jag vet inte vart jag ska börja, som när vi åkte till Lucas varje dag och sen på kvällen när vi skulle hem så tappade vi bort oss och fick en rejäl utskällning när vi sedan kom hem sent när det var skola efter, alla dagar vi sagt på msn ''åh vad jag är sugen på någonting.'' ''aah, jag med.'' ''tänker du på samma sak som jag?'' ''gula kiosken om en kvart, puss'' ''puss''. Hahaha, jaa så har det slutat med en varsin ben och jerry och med en bra film framför oss. Det går inte riktigt att förklara hur mycket jag älskar dig stumpan. Det har liksom alltid vart Alice & Fanny. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att vi är kompisar livet ut. Man tittar på sin mamma och undrar hur många hon har kontakt med från ungdomen, och det är dock inte så många, men dom jag har tänker jag ta vara på och vara med resten av livet. Jag kommer aldrig glömma dig älskling. Med dig är jag alltid mig själv, jag kan berätta min innersta hemlighet och jag vet att du inte säger vidare. Jag försöker verkligen göra mitt bästa för att du ska vara glad och må bra, men det är inte alltid jag lyckas och jag är ledsen för det, men du ska veta att jag gör mitt bästa för att finnas där för dig. Och det vet du mycket väl. Jag kommer aldrig glömma när jag flyttade och du var och kollade, så satt vi på min balkong och så kommer våran granne ut utan tröja och det första du säger är ''han skulle behöva en bh'' och vi båda brister ut i ett stort as garv och besämmer att någon dag ska vi kasta över någon av våra gamla bhar till han. Haha. Alla minnen med dig är oslagbara, och fler kommer det bli. Baby du är en stor del av mitt hjärta och det kommer du alltid att vara, jag älskar dig bästavän.


Kommentarer
Postat av: alice

i love u too <3

2009-08-29 @ 10:47:20
URL: http://aliceeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0