Stickat

Idag har jag självklart vart i skolan, men mer om det orkar jag inte gå in på. Efter skolan gick jag hem en snabbis och åt lite mellis, sen bestämde Alice och jag att vi skulle dra in till Söder och kolla runt lite och ta en fika på Espresso House. Hittade en så jäääääääävla snygg stickad tröja på BikBok, och bara för att vara udda tänker jag ta den gröna. Så jävla snygg. så jag bad mamma om pengar, så jag har fått en femhundring, så ska in efter skolan och köpa den i morgon med Alice. Sen ska jag köpa ett skärp på GinaTricot som jag tyckte var fint :) Sen var mamma så snäll att jag fick fylla på mitt Espresso house kort också. Tack mamma!

Igår skrev Alice att hennes mamma gjort äppelpaj och att dom hade så mysigt. Tror ni inte jag blev avis? Jo, självklart! Så jag fråga mamma idag om inte hon kunde bli en bullmamma som bakar ibland och sånt där. Till exempel äppelpaj? Haha. Så mamma sa att hon kunde göra det i morgon och att hon skulle försöka bättra sig i bakfronten. Gud, min mamma är så underbar ibland alltså. Ikväll ska det pluggas matte inför läxförhöret i morgon, så ska inte sitta här, men ville bara säga hej. Men vi hörs i morgon när jag kommer hem. Och så kanske jag kan ta kort med min braiga mobilkamera på grejjerna i morgon. Puss på er!



Alice & Fanny from today! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0