sorry..

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men har verkligen inte haft tid till blogg. Igår åkte jag in till stan med Alice och Jennifer och shoppade. Sa att jag inte skulle köpa något.. men kom hem med mest kassar och prylar, haha! Var nöjd över mina små köp. Köpte bland annat en grå kofta från Gina Tricot, en liten rosa väska från Monki, en kalender till plugget från Gallerix och en stor svart väska från Accent. Och ja, vad finns det att säga om denna dag? Skit-skolan har börjat igen och jag mår verkligen piss över det. Känns som om det kommer gå åt helvete för mig och mina betyg. Men ska försöka skaffa mig en liten ''special-lärare'' som kanske kan hjälpa mig med grejjer jag tar hem och sånt. Ska snacka med nått litet smartsnille jag känner. Vi satt i alla fall mest och lyssnade på Rebecka (min mentor) om hur höstterminen kommer se ut och sånt där som man hör varje jävla år. Efter skolan åkte jag in till stan och mötte upp Frida, Martin och Amanda. Vi drog till Sandys och köpte Latte och åkte sedan till Liljeholmen eftersom jag skulle med Frida på hennes möte med lärare i hennes nya skola där. Haha, och Frida försökte impa lite, men lyckades... inte så bra!
Lärare : Vad heter ananas på engelska? Ananas eller Ananaaas?
Frida: ( kollar stolt på mig och säger: Ananas!*
Jag: HAHAHAHAHA, NEJ DITT PUCKO, DET HETER PINEAPPLE?!
Haha, Frida rodnade som fasiken ska jag berätta! Haha, sötnosen

Efter mötet stack vi till Donken för Martin skulle köpa en hamburgare, han höll på dö av svält stackarn. Och så satte vi oss utanför ett Kafé, och där utanför var det värsta alkolisten som typ följde efter en kille och typ gapade. Sen började han dra i en annan snubbe och då sparkade snubben alkisen i ryggen. Det var lite småläskigt, men samtidigt lite spännande. Nu tänkte jag lägga in lite bilder och sedan ska jag kolla runt lite. Hejdå så länge!

Från igår!



Från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0