min fina vän!

Snackar med en super trevlig vän till mig just nu vid namn Peter :).
Har druckit té och ätit stekt ägg efter jag kom hem efter skolan.
Vi fick sluta lite tidigare eftersom dom tog bort
en lektion eftersom dom inte hunnit planera någonting till den.
Känner mig jätte nervös, vi har snackat betyg hela dagen,
jag går ju i åttan nu vetni,
och jag är jätte nervös för att jag ska få massa ig:n.
Ska i alla fall försöka göra mitt bästa och kämpa ända tills slutet.
 Är hemma hos mamma nu men ska till Hege igen sen.
Vi snackade lite om vad vi skulle käka idag förut, gissa vad vi kom fram till?
Ja, ni hade rätt, PANNKAKOR!  Åh, det är det bästa som finns ju!?
Dagen har annars gått skit bra förutom att jag höll på somna på so lektionen, hehe. Men nu ska jag fortsätta snacka med min fina vän. Puss på er, hörs senaree.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0