mysig stämning

här kommer lite bilder från senaste dagarna ;)

bild tagen idag efter idrotten..

i morse :) det var jätte mörkt och då passade jag på att tassa ut och fota lite.

haha, jocke i lördags ;)

hihi, gud så söt han är. min lilla prins!

vinterland snart eller?

bara för att inte jag har något liv just nu så tänkte jag uppdatera lite, hihi. har inte haft någon större lust att blogga på sista tiden. skola och vänner har liksom kommit lite i första hand. men jag ska försöka bli bättre, lovar! dagarna bara rinner iväg just nu. alldeles nyss var det första dagen i skolan efter ett härligt sommarlov, och nu är det helt plötsligt snart slut på första terminen? tjong i builjongen, här gåre undan. nå, vad har hänt dom senaste dagarna?

jo, i lördags hade david fest. vi drog dit ett litet tag, men stack efter cirkus 5 minuter. måste faktist erkänna att det var riktigt boring (sorry david). sen fick inte jocke komma in, så vi drog iväg med han istället. vi rände runt lite i skarpnäck och blev utskällda av en fyllekärring, snackade med en kåt snubbe på phone café (vi hade tråk), blev jagade av fyllegubbar, snackade med civilpoliser , mm. ja, vi hade i alla fall jätte trevligt :) i söndags var det första mötet med konfagruppen. trevligt kan man väl säga att det var. gjorde pepparkakskyrkor, lekte namnlekar och typ gick på gudstjänst. träffade folk jag aldrig trodde skulle kunna gå i den gruppen, haha. under skolveckan har det inte hänt så mycket, var sjuk igår och sedan idag var det nya tag igen.

det börja rinna iväg mot jul också? jag längtar så in i bängen! detta år lovar jag att inte fråga efter tomtens autograf (a) här hemma har det blivit jätte mysig stämning. alltid tända ljus, julskivor under kvällens gång, pepparkakor och lussebullar hit och dit, det är skit msyigt! :) blev lite för mycket text hära, haha. hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0