som en liten prinsessa

godmorgon! somnade i mammas säng i natt, hihi (a) thomas var ju inte hemma, och jag älskar mammas säng, så jädrans skön, så jag kröp ner där och sov som en liten prinsessa. har precis duschat och ätit frukost. ska snart göra pepparkakshus och sedan ska jag och mamma hem till moster och fika lite. ska pussa lite extra på min lillkotte också. igår var jag ute en liten stund med alice, emma och några av deras kompisar vars jag inte vet namnen på. jag drog hem vid tio, hade sånna skuldkänslor att jag lämnat mamma själv, så jag gick hem igen och så kollade vi på film och så. idag är det söndag, och det innebär att det är städtajm här hemma också. från golv till tak ska vara rent, haha. men nu ska jag fixa lite grejer, och sen ska vi dra. hörs senare.

take me back to göteborg! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0