tomtenissen på besök



idag hade vi bara tre lektioner, sen efter lunch var det dags för 8ornas basketturnering. vi mötte lag 5 & 6. vi förlorade tyvärr båda två, men vi var otroligt duktiga i mitt lag, alla var sams och stöttade varandra, men jag måste säga att det var lite orättvist, eftersom vi fick alla korta människor i mitt lag. och vi fick möta alla långa jävlar! så jag skyller på det...

men i alla fall, finalen vann hannas lag! wohooo! så duktiga måste jag säga. jävla passningsspel, bra snack på plan och mycket pepp. dom var grymt värda det. efter allt var slut stack jag hem och duschade och tog mig ett rejält mellanmål. äggmackor, te, vaniljyoghurt med mandarin klyftor i, mums! sedan klockan fem hade min kusin thea luciatåg i sin skola, så jag kollade på det, men hade ingen kamera med mig tyvärr. moster, thea och casper hängde med hem till oss och åt och gick nu för någon halvtimme sedan. och casper hade sin söta tomtenissedräkt på sig (se bilderna ovan). guuud så söt han var i den. min lilla sockertopp. hamnade vid datan en stund, men inte så länge till, för jag ska upp och göra pepparkakor, hihi. sen ska jag slänga mig ner på mina fluffiga kuddar i skaplig tid idag, så jag orkar med morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0