det är ju kallt ute, erik ? o:

nu är det helg, yeeey. igår var jag och hanna och käkade sushi. fyfan vad äckligt det var asså. men som vissa säger så måste man äta det flera gånger föra att gilla det. menar folk att jag ska sitta och lida flera gånger för att börja gilla sushi ? hell no. jag föredrar originalmat från sverige. sushi var helt enkelt inte min grej. när vi käkat klart så följde jag med henne till stan och köpte knästrumpor. sen åkte vi hem. vi ringde johanna och sa att vi skulle komma till henne, så vi drog upp dit och gjorde lite allt möjligt. haha, jojjo lärde mig ett litet steg hon gör på streetdancen. jag kommer bli nästa dancestar. eller inte ? :D när jag kom hem runt halv åtta så sa mamma att jag inte skulle bli chokad när jag kom in i rummet. jag undrade verkligen vad som hade hänt. så när jag kommer in så ser jag att två av mina hyllor ramlat ner från väggen och alla mina grejer låg på golvet lite överallt. det var ju hål i väggen efter där dom suttit, så jag tog massa kort och satte på väggen. satt nästan hela kvällen och städade upp allt. fast det blev rätt mysigt ändå. ångrar inte att dom ramlade ner faktist, det vart mycket bättre med bara två uppe. det var fyra från början, nu äre bara två. mycket bättre. idag har skoldagen gått himla segt tycker jag. vi hade spanska och svenska idag. har tagit med mig allt arbete hem, så i helgen blire bara massa plugg för min del. hanna hängde med mig hem efter skolan och pluggade lite. men hon var tvungen att dra vid halv fem för hon ska spela fotbollsmatch klockan sex. hon ska ringa mig sen när hon kommer hem, då kommer hon kanske över till mig. får se hur det blir med det. i morgon ska jag på dop. mammas barndomsväns dotter ska döpas. åååh, nu sitter erik och försöker få mig att åka till gullmars och vara med honom. vafaaaan, det är ju skit kallt. och vad finns det att göra i gullmars ? ... ingenting. aja, får se hur jag gör. kanske ger mig och åker, men men. hare bra.




1) hanna min lilla sötnus. 2) jag och äckel sushi. 3) trädet i min trädgård.
4) äckelstaket. 5) gunga ? 6) roligt jag hade o:

mjaa, jag hade så tråkigt, så jag gick ut och fotade lite. (klicka för att dom ska bli större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0