kungsberget snart dårah :)

halloj, någon som kollar/kollade på melodifestivalen ikväll ? ha ha ha säger jag bara. hur fan kan svenska folket rösta vidare hon bla bla bla ugglas .. nånting (?) hon sjunger typ såhär.... snääällla, snälllllllaaaaaaa! man bah jo men gud vad fint lilla gumman. seriöst! hur fan kan vi svenskar gilla hennes låt? jaja, nu är hon vidare i andra chansen i alla fall. igår var det ju lets dance. jag kollade inte på hur alla dansade, men jag kollade på vem som åkte ut, och jag tyckte det var riktigt synd att hasse åkte ut. men det är inget jag kan ändra på, även om jag skulle vilja det. jag ville att george skulle åka ut. som jag sa i förra inlägget så har jag mina små favoriter. men det finns lite fler jag gillar. men dessa två gillar jag mest. kitty, med sin udda åttitalstil och häftiga klänningar. magnus, med sina stooooora muskler och ser ut som en riktig hårding, men visar sig ha sina mjuka sidor också. idag har jag vart på dop. mammas barndomsväns dotter tindra döptes. det var jätte sött. det var en tjej där som sjön låten ''alltid'' av sara löfgren. den är så himla fin. den sjöng paula på min fasters bröllop också. den är så himla fin. sitter och lyssnar på den nu faktist :) i morgon ska jag sätta mig och plugga faktist. måste göra färdigt lite grejer. vi ska ha storstädning i morgon också här hemma. så jag ska nog sätta mig och rensa massa gamla grejer som tar massa plats, kanske möblera. sen ska jag byta örngott och hela köret. så det kommer nog ta hela min dag. juste, sen ska vi hem till moster och kusinerna imorgon och låna skidkläder. vi ska ju till kungsberget på tisdag med skolan. ska vara i skolan klockan sju, så jag ska upp halv fem på tisdag, jippie -.- näe, nu ska jag nog lyssna på lite musik, sen ska jag sätta på en film och bara ta det lungt. kanske kommer nått bra på tv? godnatt mina älsklingar / Fanny Lindberg.

saknar den dagen med er, louise hallberg & johanna thulin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0