orkarinteorkarinteorkarinte

har inte orkat skriva från igår. men jag kan berätta att åka skidor var sjukt kul. har du inte testat så måste du det! låg i backen en halvtimme innan jag kom ner första gången jag prövade, sen åkte jag för fullrulle ner för både grön och röd backe. jag känner mig så oerhört duktig :) idag har dagen vart lugn. försov mig i morse, men åkte till skolan i alla fall. i morgon har vi studiedag. ska bli skönt tycker jag. på fredag vet jag inte vad jag hittar på. på lördag kommer leo och linnea hit. och så kommer min lilla älsklings hund bella! sötnosigaste eveeeeer. haha. resten av veckan blir lugn och troligtvis ganska rolig. by the way så kan jag berätta att jag bestämt mig nu, jag ska börja på boxning. har velat börja på kickboxning, men det är femtonårsgräns på det, och det är det inte på boxning. så jag ska bli starke adolf här, haha. nej nu ska jag göra mig lite mumsig varm choklad. see you later, kisses by fny

kungsberget 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0