så jävla besviken.

asså jag är så jävla besviken på en person jag känner. hon är vuxen och sitter i samma rum som en överviktig kille, kollar på honom och säger.. ''kolla på den där tjocka äckliga ungen''.  seriöst, säger man så till ett barn ? nej det gör man fasiken inte. han lider säkert tillräckligt. den personen som sa det har själv barn som bara har en hand. tänk om jag skulle sitta och kommentera det liksom? det gör man inte. och bara för att den personen inte gillar min mamma, mammas pojkvän, lelle och lelles flickvän så behöver hon inte ta ut det på barnen. fyfan säger jag! jag är så jävla fucking besviken.

dagen har annars vart toppen. i morse vaknade jag runt halv 12. gick upp och käka frulle, åkte hem till mamma och hämta lite grejs. sen duscha, sen fixa sig för frieriet som skulle bli av under eftermiddagen. ingen utav mina föräldrar ska gifta sig om det är det ni tror, men deras kompisar. det var jätte gulligt.

under kvällen kom maria och kenneth, leo och linnea och farbror peter. vi åt mat, kolla på shlagerköret, spelade buzz och hade super trevligt. det vart lite småbråk via telefon mellan personen som sa det där och maria. nu ska vi tydligen spela buzz här igen. ger dom aldrig upp? :)

i morgon åker jag, linus, farbror peter, kusin dennis och hans flickvän ut till landet. vi stannar bara under dagen. men det kan bki trevligt ändå. dennis har ju ny brud, och gissa vad hon heter? ... hon heter twilight! som filmen! sjukt ballt jue? men men. återkommer i morgon eller lite senare innan sängtajm. puss så länge.


jag och min ovanligt fina pyamas tröja (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0