jag saknar min bästavän alice steen pettersson.

hellu. jag har inte skrivit på ett tag, och det beror på vissa saker. orkar ärligt talat inte skriva allting.. har vart ute hos farmos, och hos pappa och lite sådär. jag ville så fruktansvärt gärna vara med på fotograferingen med mina tjejer i måndags, men det blev en vägg imellan.. så det blev inget för mig :( jag och alice har pratat om en annan grej. får väl se om det blir av. just nu är alice på kryssning. fett kuligt! saknar henne jätte mycket faktist. det var längesen vi gjorde nått. vi har inte vart speciellt nära varandra nu efter att hon bytte skola, och det är jag så sjukt ledsen över. ska verkligen få oss ihop som förut igen bästavän.

alldeless nyss kollade jag för första gången på patrik 1,5. den var ju jätte rolig ju! fyfan vad jag garva när han ''sven'' höll på med kärringen i receptionen. -sätt dig ner förfan! hahahaha, aa massa roligt var det. jaja, nu ska vi inte snacka om min super tråkiga humor. är jätte förkyld och rätt trött faktist. har vart med moster, liselottan, isabelle, teodor, tindra och capser inne på söder och knatat runt hela dagen. vi gick in på ringen en sväng och käkade lunch allihopa. moster köpte nya jeans  till sig och lite annat till casper. jag köpte ingenting, men jag hittade lite grejer som åker upp på köpa-listan. tillexempel ett par shorts från h&m och ett par sjuuukt söta klackskor från din sko. asså dom där skorna var fruktansvärt fina. jag testade dom och dom satt bra och kändes bekväma. dom e ett måste att köpa till våren i alla fall. nu tänkte jag faktist bädda rent och fixa och dona lite på rummet. pussochkram skumbanan! / Fanny.

min snutt ligger och sover. (casper)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0