vafan, nu jävlar ska här pluggas!


nu ska jag bannemej göra min lärare stolt och plugga som en riktig liten töönt. haha, undrar hur det ska gå till, men men. jag ska verkligen lyckas känner jag. efter skolan åkte jag buss hem med sofia, hanna, theo och några av deras polare. när jag kom hem spelade jag lite guitar hero, och gissa vad ? jag har kommit till utmaningen på medium. men jag lyckas inte klara den, faan! ska fan klara den denna vecka. wish me luck :) i morgon ska jag och hanna äta sushi. för mig blire första gången. tänk om det är skit skarrigt liksom ? har ni testat sushi ? vare gott ? jag hör av mig lite senare. nu ska jag kolla på brokeback mountain som adlertz tipsade om igår. ska bli kul att se om den är bra. see you later
/ fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0