Att jag inte kom på det!


Mamma och Linus drog precis. Dom ska till Heron City och kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag och mamma gör nått en annan dag. Familjen ska på Gröna Lund i helgen, men jag åker till Ronja på fredag, så jag får pengar till Gröna Lund sen så kan jag åka med kompisar istället. Mycket roligare. Och i förrgår fick jag ett litet tips av Lollo också. Jag mår ju lätt illa i vissa åkattraktioner, och då sa hon nått som aldrig jag kommit på, man kan ju ta åksjuketablett? Så jävla smart ju! Haha, så det blir det för mig nästa Grönan besök. Thomas är och lämnar mamma och Linus, så när han kommer tillbaka så ska vi åka till Drive in på McDonken och köpa mat. Eftersom att det bara kommer vara vi som käkar. Men nu ska jag hoppa in i duschen. Hörs senare. Puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0