Bilder från sjön


Vi badade inte exakt här, utan precis brevid går det en brygga ut, och där badade vi.

Jag älskar hallon!

Som ni ser så börjar himlen spricka upp.

Såhär härlig och snygg blev man efter en bad-tur, haha.

Japp, nu har vi badat allihopa förutom småbarnen. Var ungefär lika varmt som igår. Imorgon är planerna att vi åker till Liseberg. Det är så fruktansvärt dyrt där inne, så vi gör mat och tar med oss. Lite matsäck sådär, rätt mysigt. Jag vet inte om jag är så taggad på Liseberg, men jag får ta emot mitt åkband och le. Kommer nog ändå åka en hel del.

Alltså det här börjar bli irriterande.  Varje gång vi möter killar i min ålder eller lite äldre så går Thord fram och frågar om dom har lust att gå på dejt med mig. Jag tycker det är skit pinsamt, så jag vänder på klacken och går därifrån, tänker inte bli tomatface framför hel jävla Göteborg, nej tack! Men just nu har jag inga problem med att få en kompis här, så jag slipper sitta med alla dom här tråkmånsarna. Och kanske vara med någon i min egen ålder. Så nästa gång vi möter någon kanske jag ska gå fram och hälsa, haha. Ah, vi får se om jag törs, hihi (a) Men nu ska jag lyssna på lite musik sen ska jag nog följa med dom andra över till grannarna. Och någon gång i veckan så får jag träffa Ztikkan igen också! Yey! Men nu måste jag kila. Love you, kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0