En fet tumme upp!

Hej bloggen! Dagen har vart lite blandad. Först på morgonen blev jag väckt av Lelle när de var frukost, sen vid frukosten snackade vi lite om hur vi skulle göra idag. Vädret är lite till och från. Ibland sol, ibland mulet. Men inge regn, åska eller blixtrar. Och det ger en fet tumme upp för! Men jag åkte i alla fall med Lelle, Thord och Hege och storhandlade. Vi åkte till Willys och handlade en stor vagn full med massa käk. Så nu har vi nästan allt vi behöver. När vi kom hem blev jag gryyymt sugen på Ben&Jerry's. Så jag och Thord tog hans moppe och åkte först till ICA, men där hade dom den inte, så vi åkte vidare till Mölnlycke centrum och först kollade i Coop. men inte där heller. Jag blev så sur att jag köpte mig en påse med godis, men sugen efter B&J var fortfarnade kvar, så vi åkte vidare till Hemköp, och där hade dom min efterlängtade glass! Gud vad jag blev glad. Så min dag blev räddad. Vi kom hem för en liten stund sen. Har suttit i köket och snackat lite med dom vuxna och nu känner jag att det luktar mat, så snart ska vi väl säkert äta. Det blir Tacolasagne. Låter gott gör det i alla fall, eller? Jo, men det är säkert jätte gott. Linus bärbara krånglar, så jag skriver på Thord's och Gry's dator så länge. Men här kan jag inte lägga in bilderna från idag på, så såfort Linus data fungerar igen så lägger jag in bilder. Vi får hoppas att den fungerar tillslut i alla fall. Senare ikväll ska vi ner och bada igen också. Sjukt varmt i vattnet, runt 23 grader celsius. Men nu ska jag cykla runt lite i området, sen ska vi äta mat. Men vi hörs senare. Antingen med eller utan bilder, det får vi se. Men nu vet ni hur min dag vart än så länge och varför inga bilder kom med i detta inlägg. Men hade så gött så hörs vi senare. Love you, kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0