Ett himla stavfel?

Till dig som klagar!

Du påstår dig vara ett äkta fan till mig? Jag tog bort dina kommentarer, för jag tycker dom är så fruktansvärt onödiga. Du klagar på mig för att jag stavade ett program-namn fel, och eftersom jag gjorde det så verkade jag inte tycka om det och kolla på det? Du vet inte ett skit av vad jag kollar på och hur ofta. Okej, jag stavade fel, men vafan har det med saken att göra? Har du aldrig stavat fel eller? Tycker du inte själv att du låter lite patetisk nu? Jag har sett nästan alla Ghost Whisperer avsnitt. Men ibland är jag inte hemma, och då ser jag inte. Men så fort jag kan så ser jag och jag tycker programmet är jätte bra, så snälla sluta klaga på att jag stavar fel? Att ett stavfel kan betyda så mycket för dig, det förstår inte jag. Men okej, om du vill fortsätta klaga, så gör det, men jag tar bort dina kommentarer och skiter fullständigt i vad du tycker om mina stavfel. Så du lär inte komma längre med dom. Och om du nu är det ''äkta fan'' till mig, varför skriver du inte ditt namn då?

Tack och hej säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0