Gammal goding


Denna stora mobil har följt med mig i två till tre år snart och det börjar bli dags att byta. Så min nya telefon kommer inom nästa vecka. Skit snygg silver från sony ericsson. Den mobil jag har nu har jag haft problem med på sista tiden, den total vägrar att ladda och det går inte att gå längst ner på min kontaktlista för då stängs min telefon av och sätts på igen. Sjukt konstigt. Men den här telefonen har även klarat sig från mycket, har slängt den i väggen ett ex antal gånger, råkat doppa ner den i vattnet när jag badade i badkaret, blivit sliten och jaa, det är lite mer än så. Men den har verkligen vart skit bra, men nu känner jag att jag behöver en ny, så den får ni se nästa vecka när jag får den. Kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0