Ha en jätte trevlig helg.


Nu är jag redo att åka. Väskan är fullproppad med grejjer, jag har sminkat mig och fixat håret. Men inte speciellt överdrivet. Hara bara tagit lite mascara och rouge och sedan plattat håret och satt upp luggen. Inge mer med det, så nu ska jag kila mot tuben och hoppas på att jag har flyt med alla tider idag, haha. När jag kommer till Värmdö måste jag först  bara kila in på Grantomta och köpa ägg & grädde. Eftersom Frida och jag ska steka pannkakor sedan. Men nu måste jag sticka, vi hörs på söndag när jag kommer hem. Och då kommer jag även ha massor med bilder att bjuda på. Ha en jätte trevlig helg sötnosar. Kiss and hugs.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Saknar dig stumpan, vill träffas :( <3

2009-07-04 @ 17:38:44
URL: http://lloux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0