Jag+installationer=inte bra!


Alltså Louise, hon är ju helt otrolig på det här med att installera grejjer. Jag är riktigt urusel på det, haha! Försökte ladda ner Spotify, men det gick ju som det gjorde. Nu har jag äntligen fått upp den sidan jag ville ha här, men då kom det också ord på engelska som jag inte förstår. Vem frågar jag då? Hm.. Vi kan ju testa fråga Lollo som ändå är online på msn, haha! Tack sötnos. Hade inte klarat det här utan din hjälp!

Ska inte göra nått speciellt idag. Har sovit läänge och kommer göra detsamma i morgon. Fast vem vet, kanske drar någonstans under dagen. Vem vet, men nu ska jag fortsätta med min stora grej här och sedan får vi se vad som händer. Ha en jätte fin dag hörni, solen skiner! Kiss and hugs.


Frida, kom hem nu! Jag behöver dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0