k a t a s t r o f !

Nu är jag på bättre humör. Har m och kan bli lite grinig nu framåt i en vecka. Men det ska jag försöka att inte ta ut över bloggen. Idag har jag bara laddat över massa bilder på facebook, samlat poäng på gratismakeup.se och lyssnat på musik. Har laddat över lite mer till mobilen också. Har precis satt på ugnen, ska sätta in mina bagetter om 10 min ungefär.

Igår:
Jag åkte med min moster och hennes familj till Lidingö där dom har kompisar som bor i ett stort mörkbrunt hus med stor tomt. Hela sommaren har dom byggt på baksidan, och nu är allting färdigt. En stor pool, bubbelpool och altan. Skit fint! Känns nästan som ett sånt där hus i Usa ni vet? Vi hade skit trevligt. Badade, åt mat, efterrätt, satt och snacka och hade det så bra som det går. Pappa ringde mig igår också och frågade om jag skulle med till Åland i 6 dagar. Det tackade jag ja till, så på onsdag åker vi till Åland och kommer hem på tisdagen efter. Vi ska tydligen bo i en stuga. Och pappa sa att det var mer landet än där dom bor, fatta vad landet det kommer vara? Typ en mil mellan varje hus? Hoppas det finns nån affär man kan cykla till i alla fall i fall jag blir sugen på något, hihi (a) Annars kanske det är lite skönt att komma ut i det fria. Vi kommer säkert bada jätte mycket. Vi får hoppas på bra väder i alla fall. Jag tror att vi åker kryssningsbåt dit, annars vet jag inte hur vi kommer dit? Båt måste det ju vara i alla fall. Så när jag kommer hem får jag vänta några dagar tills min älskade Frida kommer hem från Gotland. Fyfaaan vad jag saknar henne. Har inte träffat henne på flera veckor nu, och det är bokstavligt K A T A S T R O F ! Så vi måste ses när hon och Martin kommer hem. Men nu ska jag kila iväg och slänga in  mina bagetter! Hare nice, så hörs vi senare ikväll sen. Puss på skinkan!

Fint va? :)

Sen var jag ju på Gröna Lund här om dagen med Fredrik, Ella & Veronica. Vi hade verkligen skit trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0