Liseberg

Igår var vi på Liseberg. Det var självklart roligt. Tog lite bilder och sånt. Blev dyngsur i Flum Ride och Kålerado, haha. Idag har vi vart i Allum köpcenter och shoppat lite. Det fanns det allra mesta affärer och skit mycket REA i istorstätt alla affärer. Jag hittade lite som jag tog med mig hem. En skitsöt midjekjol från Gina Tricot, parfym, två halsband och en sorts inpackning för håret som gör det glansigt och stärker och vårdar håret. Ikväll blir det grillning och sådär. Och ikväll blir det fajjt! AIK- IFK i fotboll. Fasiken vad AIK kommer vinna. Nu ska jag lägga in lite bilder och sedan ska jag forsätta läsa på 14 år till salu.





Nu ska jag läsa och puuuuumpa musik! Hörs senare med mera bilder, love you, kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0