Min helg.

I helgen var jag hos Ronja ute i Kristinelund. Jag skulle kommit hem igår men jag sov en natt till. Och eftersom att dom åkte till Helsingborg igår morse vid kvart i sju så fick jag stiga upp innan tuppen och få skjuts till Östertälje där jag tog tåget mot Stockholm. Fick i alla fall följa med en liten bit på resan, haha! I helgen har vi gjort lite allt möjligt. Vart ute i skogen och plockat en liten blåbär som vi skulle göra blåbärspaj på. Spelat Yatzy ett antal gånger, vart ute och gått, vart i en liten park och garvat järnet på en sak, haha! (Ronja fattar). Sen har vi kollat på ett band från när Anne, pappa och Pelle var små. Fyfan vad Anne var rolig. Hon typ gav ifrån sig ljud som är ofattbara. Så jävla rolig människa alltså! Och dom där ljuden gör hon än idag, hahahaha! Och pappa var skit söt, gick runt i långkallingar hela dagen, byggde tågbana och gjorde roliga armhävningar på fotbollsträningarna. Ja, det är min far det. Sen har vi bara tagit det lungt.

Idag är inte hela dagen bestämd än. Pappa sa att han skulle höra av sig, och idag är ju absolut sista dagen eftersom det är idag som SB spelar på ''räkbåten''. Så får väl hoppas att han ringer senare. Annars är det dålig stil. Eftersom det då inte kommer vara första gången har säger att han ska göra nått som han inte gör sen. Men men, får hålla tummarna. Men nu ska jag lyssna på musik och checka Facebook. Puss på skinkan!

På med lånade stövlar och ut i skogen! ^^

Vet inte om det där är Bo eller Lars, men jag tror att det är Lars, haha.

Vi plockade en liter blåbär! MUMS!

Borta bra, men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0