Ny mobil!

Jag, mamma och lillebror var ute och käkade på stan igår. Det var mysigt. Vi gick till en resturang som vi gått till mååånga gånger vid födelsedagstillfällen. Nämligen Jensen's biffhouse (?). Innan vi käkade strosade vi omkring inne i gamla stan och sedan tc. Jag fick ett coffecard på esspreso house av mamma med 200 kr på. Så jag kan bara fylla på när jag vill. Härligt! Nu blir det frapino så det sprutar ur öronen. Haha! Sen fick jag också spetsstrumpbyxor och en kuvert väska.

Och när vi kom hem vid halv nio så fick vi ett brev från Tele2, där det stod att min telefon kommit, så Thomas skjutsade oss till ica, och så hämtade vi ut den. Gud så fin den är. Inte den allra nyaste, kanske funnits i nått halvår, men den räcker gott och väl för lilla mig. Blev apa glad, så nu har jag en fullt fungerande telefon! Jippie säger vi till det. Idag ska jag bara dega framför tv:n i myskläder och bara ta det lungt. Vaknade för nån halvtimme sen och är skit seg. Om en timme är det det där programmet om Michael Jackson, så jag tänkte jag skulle kolla lite på det, orkar nog inte kolla fram till midnatt, men ändå. Sen vid midnatt är det Paradise Hotell och innan dess two and a half men. Så min tv kväll är bokad och spikad, hah. Nu ska jag kolla runt lite på internet, sen ska jag upp och äta lite lunch tänkte jag. Men ha det bra så hörs vi antingen ikväll eller i morgon. Kiss and hugs.

Först fika på Esspreso House.

Sen käk på Jensen's.

Och efterrätt.

Och så drack jag cooooooola!

Och denna babe väntade på mig när jag kom hem! Visst är den fin? Inte den allra nyaste, men fortfarande inte 3 år gammal. Hihih, den funkar för mig i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg mobil

2009-07-08 @ 19:12:08
Postat av: Lollo

We are going to be twins!

2009-07-09 @ 14:03:11
URL: http://lloux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0