På hotellrummet


Sitter på hotellrummet i Elite morgonrock + tofflor och dricker coca cola. Vi ska bara ta det lungt och chilla galet. I morgon ska vi kanske hem till en skådespelare som Yaya känner och vara där. Men kanske inte jag, eftersom vi troligen ska till Ztikkan och Malin och fika. Men vi får se hur det blir. Blev inget köp för mig idag. Vi vandrade runt i stan och kollade i affärer och sånt. Var bara Linus som köpte två t-shirtar på Stadium. I morgon ska jag nog köpa något till någon. Kanske till mig själv, haha! Vi får se helt enkelt. Men nu är det Beck på tv.

Kommer inte vara så jätte aktiv eftersom jag inte sitter på hotellrummet hela dagen. I övermorgon åker jag hem, så jag uppdaterar i morgonkväll och när jag kommer hem. Då får ni lite fler bilder. Orkar inte lägga in alla bilder från kameran nu. Så ni får dom senaste när jag kommer hem. Men nu ska jag dra. Love you, kiss and hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0